Forberedelse til nok en fotoshoot.

 

Nå er det ikke en uke en gang siden jeg var på fotoshoot så her skjer det ting. Det er absolutt noe jeg synes er skikkelig gøy og jeg håper det ikke blir siste gangen heller. Sist gang stod jeg opp klokken 02.00 om natten og var med på tidenes shoot utendørs, men i morgen skal jeg sove til 07.00 og være klar på shoot en halvtime senere. Denne gang skal det foregå innendørs, så det blir ikke noe tær som dovner bort og ståpels. Så denne ganger skal jeg nok slippe å slite med kulde, men kanskje heller litt varme. Det blir hett, og jeg gleder meg.

 

Les: Fotoshoot utendørs.

 

 

Nå skal jeg pakke bagen så den er klar til i morgen. Det skal være med en del utstyr til shooten, så det er lik så greit å pakke nå i kveld, enn å stresse med det i morgen. 

 

Ha en fortsatt fin kveld.

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg