Lyst til å delta i konkurransen min?

Konkurranse er noe som for mange er veldig interessant, og for min egen del så elsker jeg konkurranser. Jeg har alltid sagt at jeg ikke vinner uansett hvilke konkurranser jeg deltar i, men jeg skal slutte å si det, fordi jeg har nå det siste året hatt flaksen med meg. Jeg har vunnet ganske mye og det meste jeg har vunnet har gått på det som har med trening og helse å gjøre. Min konkurranse som jeg skal dele med dere i tiden framover på min bloggside på facebook, blogg og på min instagramkonto, vil vare til og med 1.Juli 2016.

 

Dette er et sponset innlegg. Klærne er sponset av Brazfit.

 

Konkurransereglene får dere her.

 

1. Følg BRAZFIT på facebook og instagram.

2. Følg meg på instagram og min facebookside.

3. Bruk hashtag #fitmedrandiae #brazfit og tag meg i dine treningsbilder, @Randiae

4..Del konkurransen og bilder jeg legger ut på instagram som har med konkurransen her å gjøre med dine venner og følgere på facebook og / eller instagram.

 

BRAZFIT stiller med valgfritt produkt i BRAZFIT Exclusive Serien. Da har dere masse og velge mellom. For å se nærmere på de produktene, trykk her.  Dere finner alt ifra jakker til bodysuit, så det er bare å innstille seg på å vinneVinneren trekkes etter klokken 22.00  1.Juli .

 

Lykke til.

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram #treningsklær #Blogg #Treningsblogg

 

 

-Randi Annette-

 

3 kommentarer
    1. så utrolig fin blogg du har!! trener selv vær eneste dag, og har stor intresse innenfor trening!! Jeg har gjort alt man må for å kunne bli med i denne konkurransen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg