TOUR DE FRØYA. MASSE BILDER.

I helgen er det et stort arrangement her på Frøya, nemlig Tour de Frøya. Det var over 900 som hadde meldt seg på, men omtrent 40 stykker hadde trukket seg. Men, de som meldte seg på og skulle hive seg ut på de 4,5 milene har virkelig fått kjørt seg i dag. Været har vært fint, sett bort i fra vinden. Det har blåst veldig mye i hele dag, så det har sikkert vært litt ekstra motstand enkelte steder på grunn av det. Uansett er det helt sikkert utrolig gøy å være med og ikke minst slå sine egne rekorder dersom man har deltatt før. I år er det også 10 års jubileum. 

 

 

 

Her handler det mye om å psyke seg opp og forberede seg på syre og at det vil gjøre vondt. Jeg la merket til en ved start som jeg kjente med veldig igjen i. Ikke at jeg har syklet før, men jeg har konkurrert før i andre sammenhenger og jeg kunne nesten føle på meg hva han kjente på. Jeg girer meg selv opp før konkurranser og bare bestemmer meg. For i slike konkurranser, så handler det om å bestemme seg.

 

Ja, det vil gjøre vondt og man vil komme i kjelleren, men igjen så vil man få en bekreftelse på at man er god nok. Det handler vel stort sett om å delta. Så kan man konkurrere med seg selv når det kommer til tiden.

 

 

Her ser vi at de kommer inn mot mål. Jeg var så redd og nervøs fordi de syklet så tett og jeg var livredd for at det skulle oppstå en ulykke. Selv om de var kun to stykker, så syklet de oppi hverandre. En kunne kjenne og føle på stemningen.

 

Har du deltatt i slike konkurranser før, eller kunne du ha tenkt deg det? 
Jeg vil samtidig minne om konkurransen som jeg har gående på bloggen. Les mer om den her.

 

Ønsker dere alle en fortsatt fin helg.

 

#Frøya #tourdefrøya #Sykkel #cardio #Kondisjon #Helg #lørdag #Blogg #Trening #Foto #Bilder #Mai

-Randi Annette-
 

5 kommentarer
    1. Kan tenke meg det handler mye om å forberede seg på at det vil kjennes godt på kroppen, og at man kommer til å slite. Samtidig som man må være i god form da (:
      Så veldig spennende ut!
      Selv ville jeg nok ikke deltatt med sykkel, men kanskje i et vanlig løp? maybe one day, haha x)

    2. Henriette Celin: Det frister å være med fordi det gir en utfordring. Men, igjen. Det må legges en viss jobb i det i forkant og man bør være i form. Med mindre man vil delta og ta en såkalt “søndagstur” 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg