Om jeg tenker mye på hva jeg spiser?

 

Mange spør meg om mitt kosthold, og i dag kunne dere også lese om mitt kosthold og ikke minst bli inspirert. Innlegget kan dere lese her.

 

 

Ja, jeg tenker over kostholdet mitt og hva jeg spiser, men jeg er ikke hysterisk. Det vil si at jeg sier ikke nei takk til is dersom jeg er på besøk der de dekker på og tilbyr meg det. Det var slik i desember år 2015 til februar i år stort sett. Jeg spiste ikke 1 gram med sjokolade eller julekaker på 5 uker. Jeg sprakk lille julaften, men det var litt forventet. Da var det mye besøk og da ble jeg fort fristet. Jeg var på besøk tidlig i desember også, men da var de jeg var på besøk hos klar over at jeg ikke kom til å spise det de tilba meg. Og man trenger ikke å gjøre et større nummer ut av det enn som så. De visste jeg var med på et prosjekt med Hollywoodtreneren, Cornelis Elander, så jeg slapp å forklare så mye.

 

 

Jeg gjør det jeg kan for å være flink i ukedagene, også unner jeg meg heller noe i helgene. Det har da stort sett gått i nøtter og sjokolade. Og is noen ganger. I morgen skal jeg faktisk ta en øl med ei venninne fordi vi skal feire at vi er ferdig med studiene for i år. Det skal jeg unne meg. Den skal jeg nyte etter å ha jobbet og vært på trening.

 

 

Så konklusjonen min er at jeg tenker over hva jeg spiser, men jeg er ikke hysterisk. Jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg nå har formet kroppen min. At jeg har fått markerte muskler med riktig kosthold og nok trening. Jeg har alltid jobbet hardt for å få en fin mage. Og jeg ser langt ifra ut som en mann. Noe jeg også har hørt at jeg ser ut som. Noe jeg synes er veldig interessant, da jeg ikke helt ser den. Uansett, mange må mene noe andre. Slik er livet.

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

#Mat #tips #corneliselander #Inspirasjon #Motivasjon #Rutine #Protein #Næring #Blogg #Sommerkroppen #Trondheim #Norge #Juni #sommer

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg