Takk for all støtte, lesere. God helg.

Da var det endelig fredag og helg. Ikke at jeg selv har pyntet meg så veldig, men jeg bruker like så greit et bildet av meg med et festantrekk. Hvorfor ikke, liksom. I helgen skal jeg reise hjem til havgapet, Mausund. Der skal jeg hilse på min kjære pappa, og kjæresten min skal også være med. Så denne helgen blir nok veldig fin.

 

 

Angående helg, så fant jeg en oppskrift i går på kjeks som jeg prøvde meg på. Men, jeg som er så dårlig på å følge oppskrifter, måtte så klart gjøre det på min måte. Kjeksene ble myke inni, og sprø på toppen. De blir med meg på bilturen i dag som jeg kan spise med god samvittighet. Jeg kan røpe hovedingrediensen, og det er banan. Resten av oppskriften og mer detaljert får dere iløpet av helgen.

Jeg må også benytte anledningen til å takke dere for støtte. Jeg har fått mange meldinger på instagram og her på bloggen etter innlegget jeg skrev i går. Godt det finnes snille mennesker der ute.

 

 

Er det noe dere ønsker jeg skal skrive om her på bloggen, ikke nøl med å legge igjen en kommentar. Ønsker dere en fantastisk helg, og nyt den godt. 

 

 

 

Følg meg enda tettere ved å følge linkene under.

Instagram: @Randiae

Bloggsidehttps://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

 

#helse #Norge #Kropp #Sunn #usunn #Juni #sommerkroppen #helårskroppen #blogg #blogger #Oppskrift #Kjeks #Kroppspress #trondheim

-Randi Annette-

 

5 kommentarer

Siste innlegg