Ren syrefest og konkurranse.

God lørdag alle sammen. Nå har jeg greid å gå bort til sofaen og satt meg godt ned. Makan til støle lår etter tidenes syrefest. Jeg kjenner jeg ga alt, og mer enn det på trening i går. Selv om lårene ville bare stivne på slutten, slo jeg og ristet på lårene, små trippet i mellom slagene for å unngå syre og stivhet. Jeg greide meg veldig bra, men i dag går jeg som om jeg har slått rumpa kraftig. Og jeg skal gå til jobb i dag, som vil si 3 km. Da får jeg i så fall myket opp litt. Og ikke nok med det, men det blir nok å gå masse på jobb også.

 

 

I går gikk mange av øvelsene på lår, så det er ikke så rart at jeg har gangsperre. Men, det er litt godt på en måte også, for da kjenner jeg at jeg har brukt kroppen litt.

 

 

Også skal jeg nevne litt om konkurransen som nå avsluttes om ikke så alt for lenge. 

 

 

Konkurransereglene får dere her.

 

1. Følg BRAZFIT på facebook og instagram.

2. Følg meg på instagram og min facebookside.

3. Bruk hashtag #fitmedrandiae #brazfit og tag meg i dine treningsbilder, @Randiae

4..Del konkurransen og bilder jeg legger ut på instagram som har med konkurransen her å gjøre med dine venner og følgere på facebook og / eller instagram.

 

BRAZFIT stiller med valgfritt produkt i BRAZFIT Exclusive Serien. Da har dere masse og velge mellom. For å se nærmere på de produktene, trykk her.  Dere finner alt ifra jakker til bodysuit, så det er bare å innstille seg på å vinneVinneren trekkes etter klokken 22.00  1.Juli .

 

Lykke til. Del gjerne med venner og kjente.

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram #treningsklær #Blogg #Treningsblogg

 

 

-Randi Annette-

 

3 kommentarer
    1. Henriette Celin: Det er helt forferdelig. Jeg kollapser liksom 😀 Hehe. Veldig morsomt for de som går ved meg og ser dette da. Har trent igjen nå, men kun overkroppen. Syklet litt på slutten for å myke opp litt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg