Hello Frøya. I’m back.

Da har jeg kommet fram til Frøya, og jeg har vel strengt tatt vært her nå i tre timer. Jeg har allerede rukket å lekt med tantebarn, spist pizza og tatt et bad i jacuzzien. Sistnevnte var utrolig deilig.

Nå er det fotball på tven, og det ser dårlig ut for for Island. Det spørs om de må innse at dette kan bli en tøff match.

 

Bildet er ifra da jeg var å så på TOUR THE FRØYA tidligere i år.

 

Jeg er ikke så interessert i fotball, og nå ser det ikke ut som at jeg kommer til å skifte mening med det første heller. Kampen er nok og forbli kjedelig fra nå av Beklager om jeg tråkket på noen tær nå, men det er i så fall min mening.

 

Hva med deg? Ser du fotball i kveld?

 

-Randi Annette-
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg