Barneklipp og fotoshoot.

Om det er noe som slår fotografering av barn, vet jeg ikke. Dette er ikke hvem som helst heller. Det er nemlig Mikael – mitt kjære fadderbarn. Han satt veldig stille en god stund, helt til det begynte å nærme seg slutten. Noe jeg godt kan forstå da det er veldig kjedelig å sitte stille. Det er uansett veldig hyggelig å kan få lov til å klippe han, og det å kan ha han på besøk. Han var nemlig med meg hjem med sine foreldre og spiste middag etterpå. Det var skikkelig stas.

 

Se så tøff.

 

 

Han er en stor sjarmør.

 

Jeg har tatt masse bilder av han – helt siden han var en liten baby.

 

Glad i deg, Mikael <3

 

 

#Foto #barnefoto #Barn #Venner #Fadderbarn #Fadder #Unger #Fotoshoot #Shoot #Trondheim #Kjærlighet #frisør #klipp #Hårfarge #hår

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer
    1. Pernille: Jeg er veldig stolt av han. Det blir automatisk noe ved han når jeg har fulgt han opp helt siden han kom til verden. Er utrolig glad i den gutten der <3 🙂 En stolt fadder 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg