Morgenstrekk.

God morgen morgenfugler. Da var det mandag igjen og jeg må si at jeg elsker mandager. En ny start og en ny uke – perfekt. Enda godt er det å våkne med sin kjære. Han skal være hjemme hos meg en uke nå, og det er utrolig godt å tenke på. Jeg skal jobbe hver eneste dag, men har fri til helgen. Så jeg ser fram til helgen der vi får alenetid sammen. Jeg husker ikke sist det skjedde, så det skal nytes.

 

 

Les: Jeg hater egentlig situasjonen, men alternativet er ikke noe alternativ.

 

 

Det var også en utrolig flott dag i går med tanke på dere som følger meg på facebook og her på bloggen. Jeg fikk masse tilbakemeldinger og gratulasjoner på innlegget som jeg skrev, som jeg nå linket til lengre opp i dette innlegget. Fantastisk å få så gode og fine ord, og ikke minst få høre at vi er flinke som holder ut. Det gjør at jeg føler meg litt stolt. Det må være lov å si det – sant?! 

Ellers vet jeg ikke hva resten av dagen vil bringe – så langt. Men, at det blir en treningsøkt, det skal vi ikke se vekk ifra.

 

Hva skal du gjøre på en så fin dag? Mandag er jo en fin dag å gjøre uken her enda bedre enn den forrige. Uansett, ha en fantastisk dag.

 

 

#Trening #Kjærlighet #Kjæreste #forhold #kjære #Opplevelser #Blogg #Blogger #Familie #Sommer #Hverdag #avstandsforhold #utfordring #samfunn #helse 

-Randi Annette-

 

8 kommentarer

Siste innlegg