Oppskrift på sunn hjemmelagd yoghurtis.

 

Dette ble så vellykket at jeg har ikke ord. Endelig så klaffet en oppskrift på noe som er kjempe sunt, kjempe enkelt og ikke minst så utrolig godt. Jeg elsker slike opplevelser. Jeg har denne uken hatt mye med bringebær å gjøre. Jeg har brukt bringebær i ganske mange av måltidene mine for å prøve og feile litt, og jeg må si at jeg har lyktes veldig bra. Nå skal dere få oppskrift på denne deilige isen.

 

 

 

 

 


 

Det er kun tre ingredienser som trengs. Oppskrift pr is får dere her.

4 Bringebær

1/2 beger med yoghurt ( jeg brukte fersken og pasjonsfrukt

Store havregryn (kan sløyfes)

Slik gjør du

Starter med et lag yoghurt og deretter to bringebær. Yoghurt, to bringebær, yoghurt og eventuelt avslutt med havregryn. Legg i fryseren. Ferdig etter omtrent seks timer.

 

 

God som dessert før frokosten i sola. Det ble det i så fall for min del i dag.

 

 

Masse næring og ikke minst ekstra kos. Håper dere likte det og at dere lar dere inspirere.

 

Ha en fantastisk dag.

 

#is #oppskrift #yoghurt #tine #bringebær #yoghurtis #tips #sommer #sommerferie #blogg #matblogg #sunnhet #sunt #sunn #havregryn #inspirasjon

-Randi Annette-

5 kommentarer

Siste innlegg