DRIT GOD KVELDSKOS

Okei. La meg være rett på sak. Dette er tidenes kveldskos. Jeg har virkelig blitt skikkelig hekta på det å spise svært variert, prøve ut nye ting. Ja, rett og slett det å bruke litt tid på kjøkkenet. Det er helt magisk å kjøpe nye ingredienser. Blomkål kjøper jeg aldri og det samme med bringebær. Men, denne uken har jeg virkelig koset meg med å tenke litt nytt. Tidligere i dag kunne dere lese om yoghurtisen som jeg lagde. Oppskriften finner dere her.

 

Bringebær, banan, blomkål og vanilje yoghurt med masse proteiner.

 

 

 

Det skal også sies at det ikke ble kveldskosen min i kveld. Dette lagde jeg meg etter treningen som var på onsdag. I kveld er jeg ikke like sunn da jeg koset meg med en skål med tress is. Det er jo ikke så sunt, men en sunn livsstil for meg er det å variere. Jeg setter i så fall stor pris på det usunne når det ikke blir så mye av det ellers i ukedagene.

 

 

 

 

 

 

 

Har du koset deg med noe ekstra godt i kveld?

 

 

#Tips #kos #Hygge #grønnsaker #frukt #inspirasjon #matblogg #mat #helse #sunn #trondheim #yoplait #fredag

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg