Dropp frokosten – sies det.

Det er ikke alltid like lett å få fakta på bordet når det kommer til hva som er bra, sunt, usunt, viktig, uviktig ect. Jeg forstår godt at folk er uvitende og usikker. Jeg har alltid vært den som har spist mye i forhold til mange i løpet av en dag. Jeg har ofte fem til seks måltider hver enste dag – inkludert mellommåltider Og vi er veldig forskjellige når det kommer til frokosten. Noen sier de blir kvalme av å spise frokost og andre sier at de ikke greier å starte dagen uten. Sistnevnte har dere meg. Frokost er noe jeg spiser uansett om jeg skal rett på trening eller om det er jobb. Og har jeg fri en dag, ja, så spiser jeg frokost.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Et frokostmåltid kan være et glass med TINE melk og havregrynsgrøt lagd med vann. Bruk fantasien.

 

 

Yoghurt, cottage cheese med noe du liker godt som ekstra tilbehør.

 

 

Frokost trenger ikke å være en brødskive eller et knekkebrød. Få oppskrift på saftige blåbærmuffins her.

 

Finn en dag i uken der du planlegger handleturen din, for så å planlegge næringsrik og god frokost. Det er så verdt det, spør du meg.

 

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

#Noka #Nokadietten #Sponset #Sponsor #Blåbær #Oppskrift #Tips #Frokost #Lunsj #Mellommåltid #Reklame #Hverdag #Muffins #sunn #Blogg

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Mye man kan lage til frokost. Spesielt om man har fri og god tid. Da lager jeg meg alltid noe litt bedre (: selv MÅ jeg ha frokost hver dag for å fungere og være i godt humør x)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg