AUDITION FOR TREND MODELS MED PER HEIMLY

Ingen aprilsnar. Dette var dagens for min del, eller tidenes opplevelse om jeg kan få si det. Jeg fikk en mail tidligere i uken fra TREND MODELS om jeg kunne komme på Audition der selvese Per Heimly skulle være fotograf. Det var skikkelig skummelt, spennende og morsomt – masse følelser på en gang. Jeg var redd jeg kom til å stivne helt, men det skjedde heldigvis ikke. Leppene dirret skikkelig, så jeg var forferdelig spent.

 

 

 

 

Skikkelig skummelt å stå på et senter, men samtidig så var det bare meg og fotografen i et øyeblikk. Jeg var så fokusert at jeg så ingen andre. En morsomt erfaring å ha med seg videre.

Per Heimly var skikkelig flink. Han hadde humor og var svært behagelig, så det ble en kjempe flott opplevelse. Så får jeg bare vente å se om det skjer noe mer, eller om det forble med dette. Uansett så har jeg gått utenfor komfortsonen min og jeg kan i så fall klappe meg selv på skulderen for at jeg tok sjansen.

 

-Randi Annette-

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg