UNDER MY UMBRELLA

Bildet er ifra fotoshoot som jeg var på i mars. Det var en kald og våt opplevelse, men noen poseringer fikk jeg til. Jeg har blitt helt snål når det kommer til foto. Jeg kan ikke huske sist jeg var så ivrig som jeg er nå. Og den shooten jeg var på igjennom Trend Models med Per Heimly ligger fortsatt friskt i minnet og gir meg masse gode følelser. Det ga meg rett og slett en boost jeg sent vil glemme.

 

 


Foto: Nandita Myre Pauslen – NMP-PHOTO

 

Dere må gjerne titte innom min instagram, @Randiae – der ligger det masse bilder fra tidligere. Også har jeg min egen facebooksdie som er tilknyttet bloggen. Den finner dere her.
Ellers vil jeg ønske dere alle en kjempe fin dag. Med eller uten paraply.

 

#foto #perheimly #photo #shoot #trendmodels #Modell #utendørs #fotoshoot #photoshoot #trondheim #bildet #fotograf #opplevelse #mote #trend

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg