DAGEN FØR DAGEN OG NOEN ORD

I går hadde jeg på hjertet, men i dag er jeg helt tom for ord. Jeg er ikke den bloggeren jeg en gang var. Da jeg alltid hadde en plan. Nå går det på auto det å skrive. Men det har sin naturlige grunn da jeg ikke har tid til å prioritere det å planlegge blogginnlegg når jeg studerer. 

 

I går skrev jeg et innlegg om det å være følsom. Det ble også skrevet på sparket. Da lot jeg følelsene og tankene styre fingrene på tastaturet.

 

Jeg skrev om det å være som en svamp som trekker alt rundt til seg. Et innlegg som kanskje får deg til å tenke og reflektere. I så fall så finner du det innlegget her.

 

 

I dag er det dagen før dagen. Det betyr at det er ganske mye som skjer i dag både på jobb og ellers. Jeg får besøk av ei venninne som kommer på pizza hos meg i kveld, også skal vi ta noen øl her hjemme. I og med at jeg skal opp tidlig i morgen, er jeg usikker på om det blir en bytur. Men det får jeg nesten bare ta som det kommer.

 

Om jeg får tid til å blogge mer i dag, er jeg usikker på. Men, jeg vil i så fall få ønsket dere alle en fin dag. Nå er det endelig vår.

 

#mai #fest #17mai #venner #vår #venn # familie #foto #trondheim #dinsko #bikbok #trend #mote #stil #inspirasjon #følelser #tanker #følsom

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg