FOTOSHOOT MED TREND MODELS OG PER HEIMLY

Nå er det litt over to måneder siden jeg ble invitert av Trend Models for å stille som modell når selveste Per Heimly skulle fotografere. Det var en kjempe flott opplevelse jeg ikke ville vært foruten.. Trykk her for å lese mer om det å se bilder behind the scen

 

Det var utrolig mange som skulle bli fotografert, så det ble ikke mange bildene på hver av oss, men jeg er glad jeg fikk noen. Og her er ett av de.

 

Skummelt på et kjøpesenter, men jeg gjør det gjerne igjen.

 

#fotograf #perheimly #fotoshoot #fotograf #bilder #Portrett #foto #trondheim #trendmodels #trend #Modell #juni #sommer #samfunn #motivajson

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg