CHILL

 

Jeg holdt nesten på å si at det er så himla godt å bare være her inne (jeg skrev dette innlegget her om dagen at jeg endelig var ute av skallet … Men så sier jeg her med bildet under at jeg ..neeei ikke helt ut enda. Må sitte her litt til), men jeg mener altså ikke det.

 

Nå er det full rulle igjen og hverdagen er bokstavlig talt tilabke igjen. Plutselig ble det hektisk igjen med det å jobbe vedsiden av studiene. Jeg må si at de studentene som ikke har jobb, de har det så godt og fritt at de vet det ikke selv. Selv er jeg mer en person som elsker å stå på og jobbe hardt, enn skolebenken. Spennende å lære noe nytt – ja, men det å jobbe. Det elsker jeg faktisk.

 

 

Så kanskje bilde kan representere at jeg sitter inne i studieboksen min og venter på å komme meg ut.. Haha. Jeg er tydeligvis i det spøkefulle hjørnet i dag.


Foto: Cassandra

 

Uansett – lag dere en god fredag.

 

#foto #Bildet #jobb #student #studentliv

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg