Se så fine negler jeg fikk.

 

 

Jeg har vært så heldig å fått kontakt med Ann Kristin som driver Nail Beat. Jeg var så heldig å få prøve en av de nyeste fargene hun hadde fått inn. Jeg er jo veldig glad i rosa negler, så denne passet meg utmerket.



 

 

En god olje er også kjempe viktig for å holde neglene fine lengre. Da er denne oljen helt super.


På bildet over ser dere litt andre farger. De minner meg litt mer om sommer.  Det er skikkelig fint med slike farger når man blir litt brunere i huden.  Selv sitter jeg bare å se på neglene mine. Jeg er utrolig fornøyd med min nye sponsor. Jeg ble også veldig glad da hun sa at hun var spent på å treffe meg. Hun hadde fått et inntrykk av at jeg var jordnær og ei hyggelig jente ved å lese bloggen min. Å ikke minst at hun ble glad for å få dette bekreftet. Det gledet meg skikkelig.

 

Dersom du vil ha en god start på dagen og få fine negler, besøk Ann Kristin på Nail Beat i Ilsvika i Trondheim.

 

 

#Negler #Shellack #polish #Negledesigne #Designe #Mote #Trend #Nailbeat #Nails #Sponset #Reklame #Tirsdag #Hverdag

 

 

-Randi Annette-

3 kommentarer

Siste innlegg