This is how you do it. 5 steg for perfekte bryn.

Mye har forfalt de tre ukene jeg har hatt ferie, blant annet brynene. De har kommet ut av fasong og jeg er nå nødt til å rydde opp litt igjen. Det er utrolig hva de gjør med ansiktet, så det er bare å få fikset de igjen. Fargen tok jeg her om dagen, men formen er viktig og her får dere se hvordan.

For å se hvilken farge jeg bruker på brynene, kan du trykke på linken her.

 

 

Det er mange ulike meninger om hvordan man skal gjøre dette riktig, så jeg velger da å ta for meg hva jeg gjør.

 

1. Legg pinsetten på nedre del av nesen, diagonalt mot ytre del av øyet. Da ser du hvor langt ut selve brynet skal gå.

2. Legg pinsetten som anvist på bildet under for å dobbeltsjekke at det stemmer.

3. Når du ser rett fram, så skal det høyeste punktet på øyenbrynet være rett ovenfor øyeeplet. Da vil du få en naturlig og fin form.

 

4. Legg pinsetten slik som jeg gjør på bildet over for å se hvor brynet skal stoppe. Ved å gjøre dette, vil du se hvor mye av hårene som skal nappes vekk.

5. Farg brynene.

 

Likte du tipsene?

 

#Sommer #sol #Bryn #Øyebryn #Form #Napping #Selvpleie #Egenpleie #Pleie #Skjønnhet #Blogg #Blogger #Frisør #Naturlig #Mote #Trend

 

 

-Randi Annette-

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg