Venter en pakke i posten.

God søndag kjære lesere. Håper dere har startet dagen deres med en god frokost og at formen er tipp på topp. Jeg har akkurat sendt av gårde en bestilling til min sponsor, NOKA for nå er skapet mitt skrapet. Det er ikke mye igjen så da er det greit å få fylt opp litt. Min frokost besto i dag av stekte rundstykker med en tynt lag med smør, spinatblad, tomater i skiver og brie. Det var skikkelig godt det.

 

Dette er et sponset innlegg

Det har blitt litt lite blogging om NOKA den siste tiden, men jeg har rett og slett ikke spist så mye av det fordi jeg har vært så matlei. Men, nå er den perioden over. Det er viktig for meg å bytte litt på hva jeg spiser til frokost og lunsj. Og i morgen starter jeg med et nytt opplegg igjennom Cornelis Elander, så da blir det en plan for både mitt kosthold og treningen min.

 

Les mer om prosjektet med Cornelis her.

 

 

Følg meg framover både på bloggen min og instagram. Jeg gru-gleder meg.

 

Ha en fantastisk søndag.

 

 

#Noka #Diett #Nokadietten #Mat #Helse #Frokost #Sponset #Reklame #Sponsor #Inspirasjon #Matblogg #Blogg #Trening #Styrketrening #Motivasjon #Iformmedcornelis #Cornelis #Corneliselander

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg