Få oppskrift på en av mine favoritter til frokost.

Jeg har mine perioder der jeg blir skikkelig hekta på spesifikke matretter. Om det er snakk om snacks, tilbehør eller rett og slett frokost. Nå har jeg hatt en hel uke med smoothie og jeg synes det er skikkelig godt. Det er veldig enkelt også, men det er bare den kjedelige oppvasken etterpå som gjør at jeg ikke orker å lage så mye hele tiden. Jeg tror det heter latskap.

Uansett, her har jeg gjort det veldig enkelt. Man kan gjøre så utrolig mye med frukt og annet tilbehør, men for min del så er jeg glad i å benytte meg av det jeg allerede har i hus, for da blir jeg straks mer kreativ og må tenke nytt hele tiden. Det er kanskje en av grunnene til mitt yrket også, som er frisør. Men, nå skal jeg ikke spore av. Her skal dere få oppskrift på en god smoothie.

 

Ingredienser for to personer

2 Appelsiner

1 Kiwi

 

Slik gjør du

Skrell appelsinene og skjær av skallet av kiwien og hell det over i en smoothiemaskin.

 

Tips

Bruk isbiter for å få en kaldere utgave. Hvis du synes den blir litt for kompakt, hell i litt juice eller litt yoghurt for en rundere og mer flytende smak.

 

Jeg lagde forresten den aller beste smoothien i sommer.

Denne var faktisk en av de beste jeg har smakt. Oppskriften på denne skal dere så klart få. Den finner dere her.

 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.  Ha en smooth dag videre. Husk det er fredag og snart helg. Hugs.

 

 

#Smoothie #Oppskrift #Sunn #Helse #Sunnhet #Kropp #Trondheim #Tips #Hverdag #Fredag #Helg #Blogg #Matblogg #Instagram #Facebook #Foto

-Randi Annette-

12 kommentarer

Siste innlegg