Min sunne og deilige middag.

Når noe kan være sunt og kjapt, så er ikke jeg så vanskelig å be. Det å ha dette til middag en gang inni mellom er virkelig noe jeg setter piris på. Og ikke minst, det å bruke speltlomper som pizzabunn enn det å begynne med deig og kliss, det er også helt greit. Denne gangen tok middagen meg kun 10 minutter. Kjøttdeigen var stekt på forhånd, så der sparte jeg de minuttene også.

 

Ingredienser

2 Speltlomper

100g Kjøttdeig (bruk den typen du selv ønsker)

En halv tomat

2 Store buketter brokkoli

Hvitost

2 Ts Creme Fraiche (eller lettrømme)

 

 

Slik gjør du

Slå ovnen på 200 grader. Smør rømme eller Creme Fraiche på lompene og fordelt ingrediensene på begge lompene. Strø ost på toppen. Stekes i 8-10 minutter.

DIG IN.

 

 

Dette er helt sikkert noe alle har prøvd, men kanskje dere fikk ny inspirasjon til andre ingredienser. Håper dere lar dere inspirere. Ha en fortsatt fin kveld.

 

#Mat #sunn #Bauer #Spelt #Speltlomper #Lomper #Lompepizza #Pizza #Tips #Oppskrift #Protein #Kropp #Helse #Brokkoli #Salat

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg