FOTO FASHION, DEL 2.

Det er litt gøy å bare kjøre på, rett og slett. Ikke tenke at alt skal være så fantastisk – så plettfritt. Disse bildene ble tatt etter jeg var i begravelse. Jeg satte opp håret i en ball, uten å tenke på at det skulle se så rent og fint ut. Øynene var såre og ømme, men jeg fikk andre tanker og andre følelser ved å ta disse bildene. 

 

Flere bilder her —–>   FOTO FASHION

De betyr i så fall en del for meg, selv om det lyser amatør fotograf utav bildene. De har en historie og en betydning. Det trenger ikke alltid være så perfekt. For meg handler det ikke om å bare vise seg ifra de beste sidene, men også de svake. Bilder kan være med å vise nettopp dette.

 

Håper dere likte bildene.

 

Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her. 

Og min instagram, @Randiae.

 

 

Ønsker dere en fantastisk lørdag.

 

#Bilder #foto #Trondheim #Fashion #Fotofashion #black #Photo #Canon #Kamera #Selfie #Mote #Inspirasjon #Blogg #Moteblogg #lørdag #Helg #Helse #Hverdag

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg