Del 2 av året 2015

Da er jeg klar for å dele del 2 av året som snart er forbi. Jeg ser at bildene og selve bloggen har vokst litt bare det siste halvåret. Det er utrolig godt og ikke minst gøy å se for en blogger. Jeg er ikke så flink til å se igjennom gamle innlegg, men det er akkurat dette som er så gøy med å lage en hel oppsummering av året for dere lesere. Da får jeg selv se at bildene har blitt bedre, og selve helheten er bedre. Jeg har fortsatt mye å gå på, men jeg skal ikke glemme at dette er en hobby. Det skal være gøy. Jeg kunne tenkt meg å blitt flinkere med redigering av bilder. Men, det kommer seg sikkert.

 

April, mai og juni kommer her. Bursdag og masse gode søtsaker. Som jeg er veldig svak for.

 

Og litt bilder av hår. Masse gode tips til hår og mote på kategorien frisørtips/mote.

 

 

 

Mitt godeste og eneste fadderbarn, Mikael har jeg også brukt mye tid sammen med. Han lå over hos oss for første gang i juni. Jeg elsker denne lille sjarmøren. Tær har vel aldri vært søtt, før jeg så disse.

 

Litt foto i kjedelige stunder har det også blitt litt av. Og et forsøk på redigering av bilder. Og litt shopping.

 

 

Oppskrift på deilige sjokoladefondant finner dere her.

 

 

 

Oppskrift på en sunnere dressing, link her.

 

 

Min sponsor, NOKA har også vært en stor del av denne tiden, og de er fortsatt med i min hverdag. Det finnes en egen kategori for Nokadietten dersom du vil lese mer om det.

 

Bilder fra Mausund, min hjemplass. Pappa og onkel Rolf sitter sammen på bildene lengre ned.

 

 

Nye klær fra Nelly.com ble handlet for første gang. Aldri vært glad i å shoppe på nettet da det helt sikkert er for lite eller for stort. Men, jeg var heldig denne gang.

 

 

Jeg blir aldri for gammel til å leke meg. Jeg fant en bratt skråning og rullet ned. Det var skummelt, men veldig gøy.

 

En annen sponsor av meg, Strongr.com har også vært en del av meg dette året.

 

Det er ingen tvil om at året 2015 har vært et år med trening, shopping og foto. Jeg ser fram til å vise dere del 3, men først er det kalkun og fest med gode venner. Med fest mener jeg en alkoholfri fest, men gøy skal det bli uansett.

 

G O D T   N Y T T  ÅR.

 

 

#Nyttår #Nyttårsaften #Oppsummering #2015 #Blogg #Desember #2016 #Shopping #Nelly #Idyll #Foto #Bilder #Fitness #Fit #Trening #Helse

-Randi Annette-

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg