Del 4 av året 2015. Dette må dere se.

 Da skal jeg vise dere siste del av året 2015. I og med at jeg har blogget såpass mye, så tenkte jeg at det beste var å dele det inn i fire deler. Dere kan se de andre innleggene på linkene under.

Del 1 av året 2015

Del 2 av året 2015

Del 3 av året 2015

 

Fotoshoot jeg hadde selv, med trening i fokus.

 

Cruise til København med min samboer. Det var en fantastisk opplevelse. Sett bort ifra selve turen på havet den første natten. Jeg var livredd. Det va ekle lyder og mye sjøgang. Jeg hadde god grunn til å være redd. Jeg fikk høre dagen etter at de hadde sikret bord og stoler på grunn av det dårlige været. Så det var faktisk dårlig vær. Betryggende  høre da jeg trodde jeg bare var veldig pinglete.

 

Jeg hadde spørsmålsrunde på bloggen. Les mer om det på linken her.

 

Og noen kunder jeg hadde i høst. Gøy med forandring og frie tøyler.

 

 

Fotografering av søte små. Det er gøy å få prøve seg, selv for en amatørfotograf som meg. 

 

Og fra noe skjønt til noe forferdelig. Dette innlegget er litt morsomt. Det er mine 10 verste selfies. Man må jo vise seg fra de mindre heldige sider. Det hører jo med.

 

Og det motsatte. Mine 10 beste selfies.

 

Jeg var på 70-tallsfest. Og da ble stilen deretter.

 

Og jeg fikk kjøpt meg ny sminke.

 

Se innlegget —>  Mine 10 beste treningsbilder.

 

 Og 22 november fylte jeg 27 år UNG.

 

 

Prosjektet med Cornelis begynte i november. Han ringte meg og vi snakket sammen om opplegget vi skulle ha. Og jeg er fortsatt en del av det.

 

Jeg bakte deilige hjerterundstykker.

 

Jeg hadde kalender på bloggen fra 1 desember til 24 desember. Masse gode tips og rabatter. Alt finner dere i arkivet, desember 2015.

 

Jeg startet i ny jobb 1 desember. Sjakk Matt på Solsiden i Trondheim.

 

Julaften kom og jeg koset meg skikkelig. En fotoshoot ved havet 1.juledag ble det også.

 

På besøk på Frøya til svigers. Der fikk jeg trent litt også på Maxtrim.

 

 

Også kom nyttårsaften.

 

Dette var siste del av året 2015.

Del 1 av året 2015

Del 2 av året 2015

Del 3 av året 2015

 

 

Håper dere likte det og at dere har fått en god start på det nye året.

#Nyttår #Nyttårsaften #Oppsummering #2015 #Blogg #Desember #2016 #Natur #Idyll #Foto #Bilder #januar #Fit #FItness #Cornelis #Iformmecornelis #Fashion #Mote #Foto #Canon #Kamera #Fotoshoot

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg