STYRKETRENING PÅ MAXTRIM. MASSE BILDER.

Det har vært en fantastisk helg på Frøya, nok en gang. Det har generelt vært veldig lite aktivitet da det var svært behagelig å nyte solen og se på livet som var på øya. Tour de Frøya.

Men, i dag var det på tide å svette litt igjen og kjøre på med hard styrketrening. Det er så greit å ha tilbudet om å trene når jeg er på Frøya så da må jeg bare benytte meg av det.. Maxtrim er et lite, men fint senter der man kan trene ganske mye. Selv er jeg veldig kreativ av meg når det kommer til øvelser, så er apparatene opptatt, så finner jeg enkelt øvelser som er minst like bra.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Ikke verst å perse i skråbenk heller. Flere reps enn før, med 17,5 kg. Det er fremgang som gir motivasjon.I så fall for min del.

 

 

Nye rekorder der jeg løfter tyngre eller klarer flere reps er i seg selv noe som gjør at jeg får motivasjon. Men, treningsklær som gir energi er også viktig. Med denne kule tightsen fra min sponsor, Brazfit blir aldri en trening kjedelig. Fargerik på framsiden, og sort på baksiden. Da blir det heller ikke for mye farger.

 

 

 

Dips.

Denne øvelsen filmet jeg så den finner du på min instagram, @Randiae. Der overrasket jeg meg selv litt også. Der fikk jeg til flere enn før også. Så i dag hadde jeg virkelig dagen.

 


 

I og med at stativet med knebøy var opptatt da jeg kom, trente jeg frontbøy med 12kg manualer i hver hånd som jeg la på skuldrene som litt støtte.. 3 x 10. Det ble veldig tungt det også. Men, rett før vi skulle dra, fikk jeg tatt et bildet og tatt knebøy med kun stangen. Så det ble mest for bildet sin del. Jeg skal ikke skryte på meg noe jeg ikke har gjort. Det blir jo juks, og jeg vil framstille som en ærlig person her på bloggen.


 

Litt om hva Maxtrim har å by på, ser dere under.

 

 

Husk at dere også kan bli med på konkurransen som jeg har gående. Les mer om den her.

 

Ha en fortsatt fin ettermiddag.

 

#Frøya #tourdefrøya #Sykkel #cardio #Kondisjon #Helg #søndag #Blogg #Trening #Foto #Bilder #Mai #maxtrim #Styrketrening #fotoshoot #sponset

-Randi Annette-
 

6 kommentarer
    1. Henriette Celin: Det er veldig kjekt å slå sine egne rekorder. Og det å ha hatt pause fra trening siden torsdag gir også mening. Mange tror at det å trene mest mulig er tingen. Der tar nok mange feil. Kommer så klart an på oppsettet og hvor vant kroppen er .

    2. SV: Ja, det tror jeg på. Har selv trening annenhver dag til fredag, og fri i helgen. Eller jeg går ofte tur eller sykler da, men det telles jo ikke helt på samme måte (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg