Oppskrifter på det jeg serverte gjestene i går.

Plutselig var det over. Jeg koset meg skikkelig i går med alle telefoner, meldinger og ikke minst besøk som jeg var så heldig å få i går. Bursdag er skikkelig stas, og det er så gøy å høre ifra kjente og kjære, som jeg kanskje ikke høre så mye ifra ellers. Det koster jo så lite å sende en melding eller å ringe. Så tusen takk nok en gang, for at dere tok dere tid.

 

 

I dag har jeg spist litt av restene som ble igjen. Jeg lagde hjemmelagd sunn gele, og kjeks i går, så det kan spises med god samvittighet, selv rett etter frokost.

 

Oppskriften på kjeksene finner du her,  og gele, her.  Denne gangen ble det brukt funsaft med smak av jordbær. Veldig enkelt og utrolig godt.

 

 

Nå må jeg ordne meg klar for jobb, så dere får ha en flott dag videre.

 

 

 

#Gele #Funsaft #Oppskrift #Sunn #Helse #Blogg #Treningsblogg #Fit #Fitness #Dessert #Sunt #bursdag #kejks #inspirasjon

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Tusen takk. Den blir oftest brukt til julebord 🙂 Altså 1-2 ganger i året. Men ja, jeg liker den. Bar rygg er det også. Det synes jeg kan være fint 🙂 Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg