DEL 3 – ÅRET 2018

“Ene og alene stod jeg der å dro benker frem og tilbake. Malte høyt, malte lavt. Kom sevfølgelig borti det hvite taket med den gråfargede malekosten. Full panikk og måtte gnikke det vekk. Ja, det var til tider strevsomt. Det var litt mørkt en stund – for å si det sånn….”.

Slik lød det første blogginnlegget i juli 2018.

Jeg malte ganske mye av leiligheten min, noe jeg er skikkelig stolt over. I så fall med tanke på at jeg stod opp å malte før og etter jobb. Jeg var vel strengt tatt ustoppelig.

 

 

 

 

Jeg har fått mye fine tilbakemeldinger av jobben jeg gjorde. Det ble skikkelig fint, om jeg kan si det selv.

 

 

 

 

Så tok jeg ferie og besøkte søskebarnet mitt og barna. Ungene kaller meg tante, vil leke, hoppe på trampoline og sitte i fanget. Jeg sier hverken nei til å bli kalt tante eller til å få leket meg litt. Barn er og forblir fantastiske.

 

 

 

 

Så ble det festival på Mausund.

 

 

 

Bøgdabråk. Dette var andre gangen jeg skulle se de live i året 2018.

 

 

Å dette bildet taler vel for seg selv. Magisk. Denne uken må bare oppleves.

 

 

 

Så oppdaget jeg dette mesterverket.

 

 

 

Sa jeg at jeg er glad i barn?

 

 

 

Men de blir også veldig glad i meg.

 

 

Og det er jeg veldig glad for. Jeg har enda kontakt med tidligere tantebarn, og jeg er her så lenge de vil ha meg her. Jeg snur ikke ryggen min til noen personer, så lenge de er verdt min oppmerksomhet.

 

 

Så var jeg på laksefiske for første gang i mitt liv. I 32 grader. Mer om det trenger jeg vel ikke å si.

 

 

 

Så ble det enda mer ferie, hjemme hos pappa. Da fikk vi fikset litt ved til vinteren.

 

 

 

 

Finnes det noen nordmenn som er brunere enn dette? Fiskere får i så fall brunfarge.

 

 

Det ble også noen tidlige morgener ute på havet for min del også. Var med pappa på jobb. Skikkelig gøy. Jeg skulle mer enn gjerne hatt fri en måned å jobbet med dette. Bare for å få mer innsikt i jobben som pappa har. Man står opp tidlig, men det har jeg ingen problem det. Arbeidsdagen er også over omtrent klokken 13.00. Det er jo perfekt på sommeren, spør du meg.

 

 

 

 

Og man vet aldri hva man får i disse teinene. Det er krabbe vi vil ha selvfølgelig.

 

 

 

 

Så var ferien over. Hverdagen tilbake.

 

 

Så skrev jeg om ett av mine fadderbarn som hadde bursdag 1 august. Mikael <3

 

Han har jeg naturligvis klippet noen ganger. Her var han litt yngre og ble med meg hjem i fra jobb. Kult hår hører med når jeg er fadderen hans.

 

Så kom den dagen jeg hadde sett skikkelig frem til. Min storesøster skulle gifte seg, som dere kan lese mer om på linken under.

MIN SØSTER GIFTET SEG I GÅR

 

 

Også ble jeg selvfølgelig litt kreativ…..

 

 

 

 

 

 

Så ble det en fotoshoot med Casandra.

 

 

 

Så tok jeg meg en spontantur til Stockholm.  Det var bare helt fantastisk.

 

Hverdagen tilbake…

Så begynte jeg på mitt tredje semester, 2 klasse på Handelshøyskolen BI.

 

Så røpte jeg for dere at jeg hadde meldt meg på et hinderløp. WOX Trøndelag, 8 km lang løype i Vassfjellet med 40 hinder.

(Bilder fra da jeg hadde shoot hjemme med ju jitsu utsyret mitt)

 

Så tok jeg meg en skikkelig pappa-helg. Vi koset oss med god mat, fine turer og gode samtaler.

 

 

 

 

Så litt trappetrening i Granåsen. Trening mot løpet var lurt.

 

 

Så var dagen der. WOX – tidenes utfordring for meg.

Bildene under sendte jeg inn til Hitra-Frøya, en avis fra mine trakter.

 

 

 

På løpet..

 

I mål, endelig. Kjempe kald og med krampe i leggene.

Så fornøyd og skikkelig hodetpine etter endt løp. Men feire med noen øl og gode venner, det måtte jeg selvfølgelig gjøre.

Og dagen etter så jeg ut som dette

 

Så skrev jeg et innlegg som dere kan lese mer om som hadde denne oversskriften, og linken kan du følge til selve innlegget.

MENN MED BALLER!

Så ble det en skikkelig flott jentetur.

 

 

 

 

 

Å som jeg ser frem til neste jentetur. Dette må bli en tradisjon.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg