Jeg er nå blitt en del av Hollywoodtrenerens nye team.

Jeg er redd jeg kommer til å bli som en mann igjen, sånn med tanke på utseende. Så dere som kritiserte det sist gang, jeg ville bare si at jeg nå er mannekroppen tilbake om litt.

 

Neida. Det er jo alltid noen  som skal mene noe om andre. Dersom noen er for tjukk, så er det feil. Prøver noen å gjøre noe med det, og ender samtidig med å få markerte muskler, ja da er jammen meg det feil også. For tynn er heller ikke bra, mener samfunnet. Jeg går for det jeg har lyst til og det jeg tror på. Og denne gangen skal jeg nok en gang i ilden og utenfor det som jeg anser som behagelig. Jeg skal følge en kostholdsplan og en treningsplan. Sist jeg gjorde det var jeg mye i media på ulike nettaviser, og folk la ikke skjul på hva de mente om kroppen min.

 

Hitra-Frøya avisen: Link her

 

Jeg er nå blitt en del av Cornelis nye team, og vil over de neste uker og måneder bli med på å gjøre Norge til Verdens sunneste nasjon igjen.

 

Følg med på hans profil og blogg for utfordringer, konkurranser, og ikke minst saker der i tiden framover, der målet vil være å motivere deg! Nylig ble det nemlig lagt fram en ny rapport i norsk media som viser at stadig flere av oss dropper ? så det er hvorfor jeg ønsker å være med på hans prosjekt og hjelpe andre med å bli den sunneste og beste versjonen av en kan bli!

#TeamCornelis

 

Før prosjektet 2015

 

 

Iløpet av prosjektet høst 2015/ vinter 2016

 

#teamcornelis

 

Dette blir spennende. Følg meg tettere via instagram, @randiae.

 

#cornelis #corneliselander #hollywoodtreneren #hollywood #fit #fitness #trening #styrke #styrketrening #Motivasjon #Foto #bilder #Inspirasjon #Norge

-Randi Annette-

5 kommentarer

Siste innlegg