Til dere matbloggere. Se her.

Jeg er så heldig å ha ærlige venner, en ærlig kjæreste og ikke minst en ærlig familie. Jeg har i den siste tiden blitt veldig inspirert av NOKA sine produkter. Jeg har testet ut produktene deres å jeg synes det er gøy å bruke de til et viss nivå. Det jeg mener med dette er følgene.


(Dette er et sponset innlegg)

Jeg lagde for eksempel Nokabrød og bananpannekaker med Nokamusli.  Noka er min sponsor, men jeg prøver ikke å lure noen midt oppi alt, som jeg tror mange gjør. Det jeg lager synes jeg faktisk har blitt veldig godt. Å produktene deres i seg selv er for meg perfekte når det kommer til næringsinnhold, smak og hvor enkelt det er å få i seg de sunne mellommåltidene.

Hvor mange ganger har du lest om de fantastiske bollene som er kjempe sunne? Eller den sjokoladekaka som ser skikkelig god ut som inneholder proteinpulver og mye annet som er sunt, men som ikke smaker sjokoladekake? Jeg har selv fått smakt ulike varianter av de sunne kakene og jeg må få si at det er ikke mye som minner om ei god kake. Vi er ulike, der greit nok. Men, hva om vi faktisk sa at vi ikke syntes den ble god?

 

Selv har jeg feilet med mine “mesterverk”. Det er jo ikke alltid at det blir som man ønsker. For oss som har sponsorer så er det jo greit å få testet ut produkter så vi kan leke oss litt frem. Men, hva med de som løper fra helsekost til Rema 1000 for å skaffe de eksklusive produktene for å lage de kakene som vi innerst inne vet ikke smaker godt? Jeg har prøvd ulike varianter av kaker som er lagd i mikrobøleovnen med proteinpulver. Det smaker jo ikke mat eller kake.

 


Denne oppskriften på blåbærmuffins som jeg lover smaker godt finner du vet å trykke her.

 

 

Det er kjempe bra at vi bloggere prøver å inspirere andre med å bytte ut seterrømme med kremefresh. Eller det å bruke Cocosa fremfor melange eller annen olje. Det er kjempe bra, men det går til en viss grense.

 

Jeg kjenner jeg blir skikkelig sur når jeg har stått på som en helt på kjøkkenet for å lage den gode kaka eller de gode kjeksene. Å så smaker det ikke som sjokolade eller hva det nå enn måtte være.

 

Håper at vi som er matbloggere / treningsbloggere kan være mer medmennesker. Det går an å feile på kjøkkenet.

 

 

#blogg #Matblogg #bloggere #Fitness #Trening #Helse #Inspirasjon #Frustrert #Frustrasjon #Bakst #Bakverk #Hjemmebakst #Helsekost #Netthandel #Nett #Bloggmag #Mat #Oppskrift #Noka #Sponsor #Sponset  #Oppskrift

 

 

Lik gjerne min facebookside.

Instagram: @Randiae

 

Lik og del gjerne innlegget.


-Randi Annette-

 

 

10 kommentarer
    1. Haha, skjønner hva du mener, men “godt” er jo relativt. Jeg lager selv mye “sunne” retter/bakverk, som ikke nødvendigvis andre liker, men som jeg selv bare elsker. Bruker dog si ifra til de som smaker at det ikke er sikkert de liker det fordi det ikke smaker sånn som folk er vant med 😉
      Mange er nok mer oppslukt av ingrediensene enn smak/konsistens, og det er derfor jeg tar det meste av oppskrifter fra nett med en klype salt 😛

    2. syns jeg noe ikke blir bra velger jeg å ikke legge det ut på bloggen. Men nå skal det sies at vi har alle ulik smak…så noe kan bli feil allikevel. Men jeg er enig i mye av det du sier. En annen ting er at om man har vent seg til å spise forskjellige søtninger eller andre produkter over tid…blir man vant og syns det er godt, mens andre som ikke har prøvd produktet syns det ikke er det. Vanskelig dette her altså 🙂

    3. Isabel: Et veldig godt poeng. Mye er fantastisk, men når det blir for mye “fansy”, detter jeg av med en gang. Da blir det heller til at jeg dropper å lage det. Eller, ta inspirasjon 🙂

    4. Det gjør jeg også, men så begynner jeg å lage ting på eget initiativ og egne oppskrifter og da plutselig blir ingredienslista lengre enn forventet. Men klarer aldri holde meg til lange oppskrifter fra andre. Blir umotivert :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg