Mine ti beste treningsbilder.

God morgen kjære lesere. Jeg tenkte jeg skulle vise dere et innlegg med ti av  mine beste treningsbilder. Jeg viste dere for litt siden lignende innlegg som dette, som dere kan se på linkene under.

Mine ti beste selfies.

Mine ti verste selfies.

 

I det kreative hjørnet. Stående i bru. Kan du dette?

 

Bildet under er ifra da jeg tok en Usain Bolt. Mer om det på innlegget her.

 

 

De to neste bildene er tatt på 3t i Ilsvika.

 

 

 

En liten shoot hjemme. For å vise dere litt viljestyrke eller rett og slett ren galskap. Merk dere, råskap.

 

 

Trening og fotoshoot i Granåsen her i Trondheim.

 

 

Fotoshoot fra en fin og varm sommerdag.

 

 

 

Sydenferie i Sunny Beach.

 

 

 

 Bildet over er profilbildet på min egen bloggside på facebook. Lik gjerne siden min så du lettere får med deg ferske blogginnlegg.
Link til min side finner du på linken her. Framover blir det veldig interessant da jeg har et opplegg gående. Les mer om det på linken her.
 
Dette prosjektet er allerede i gang nå.

 

 

Hva synes du om bildene? Hvilken er din favoritt?

 

 

#Foto #Amatørfotograf #Photo #Shoot #Fotoshoot #Trening #Motivasjon #Helse #November #Inspirasjon #Trondheim #Granåsen #Blogg #Fitness

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg