Året 2016. Del 3.

Da var vi kommet til sommeren, og her kan dere se et bildet av meg på Maxtrim på Frøya.

 

 

Her har vi latterkula, Linn Theres. Hun er ei solstråle jeg aldri blir lei. Hun har alltid en god latter på lur.

 

 

Bildene taler for seg…

 

 

 

 

 

Min kjæreste fadderbarn, Mikael.

 

 

 

 

 

 


 

 

Jeg var også på VG-LISTA her i Trondheim.

 

 

 

 

Biltreff på Frøya.

 

 

 

Hjemmelagde knekkebrød ble det også iløpet av sommeren. Oppskriften ble også delt, den finner dere her.

 

 

 

 

 

Jeg skrev også et innlegg søm lød som dette, “hva skal til for at jeg kan tilfredstille deg”?, Jeg skriver blant annet:

 

“Jeg har godttatt hvem jeg er og jeg er himla stolt over hva jeg har oppnådd. Både når det kommer til min CV med all den erfaringen jeg har. Alt jeg har jobbet for, og fått til når det kommer til blogg og treningen. Og du som leser, skal også være stolt av deg selv. Ikke bry deg så hardt om hva alle andre tenker og synes. Innerst inne så vet du selv at du er bra nok.

 

For det er du”.

 

 

 

Og et innlegg jeg skrev som handlet om å gi mer faen -få et bedre liv, som førte til at jeg ble en av 16 jenter som ble fremmet av Trd.by (adressa) her i Trondheim. Innlegget ble også potet via Kvinneguideen.no. Det er jeg kjempe stolt over. 

 

 

Jeg delte også et innlegg der jeg viste dere 8 ulike tøyeøvelser som kan være lurt å benytte seg av inni mellom. Og sunn hjemmelagd yoghurt is.

 

Nok en hjemmefotografering for gøy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg så også på Triathlon i Trondheim.

 

 

Jeg delte også noe åpent, og rett fra hjertet

 

Og jeg viste dere en stor forandring av en kunde jeg farget rosa.

 

 

 

 

 

 

Og jeg begynte å studere igjen, denne gangen norsk. Siste året før jeg sitter med studiekompetanse.

 

 

Lagde enda mer knekkebrød. Dette er virkelig godt. Håper dere prøver oppskriften, dere kommer ikke til å angre.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Tusen takk 😀 Veldig fornøyd med bildene av Mikael. han er så søt og kul med den blåe hanekammen som han fikk etter å ha klippet seg hos meg 😀

      Ønsker der fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg