DEL 1 – 2020

Reklame | Brazfit

Jeg tenker å fortsette med min lille tradisjon, nemlig å ta dere med på den reisen jeg har vært igjennom i året som har vært.

 

Januar 2020 startet med å si noen ord om nyttårsfeiringen jeg hadde.

 

 

 

 

 

Og jeg skrev noen ord om å være bonusmor. Her kan dere lese det blogginnlegget om dere vil.

 

 

 

 

Jeg startet året 2020 med det å trene på et nytt treningssenter, med nytt treningsprogram og med nye mål. Jeg skulle delta på to konkurranser. Tour de Frøya og Wox Trøndelag. Det gikk jo rett vest, og hvorfor vet dere like godt som meg, Covid-19.

 

 

Og ja, jeg var utrolig motivert.

 

 

Og det ble en god del sykling. Det var mitt fremkomstmiddel i bartebyen, uansett vær. Og jeg hadde noen fortvilte øyeblikk, men været kunne jeg ikke gjøre noe med. Jeg var jammen sporty når jeg bodde i Trondheim. Det må jeg bare få si.

 

 

 

Også skulle jeg prestere, på BIs vegne. Jeg skrev følgende:

 

 

Nå er det litt over en måned siden jeg avsluttet min siste eksamen, som var i henhold til mitt internship som jeg hadde hos Toyota Bilia i Trondheim. Da skulle jeg ha en muntlig eksamen og snakke foran to sensorer. Og jeg presterte veldig bra i det faget og da får man som fortjent. Eller hva jeg skal si.

 

Poenget er at BI ønsket at jeg skulle snakke om min opplevelse av å være internship. Så i morgen skal jeg snakke om dette til omtrent hundre stykker. Og da er det i et auditorium, full belysning og de ser ned på meg og jeg opp på de. Men jeg skal ikke gjøre det noe større enn hva det er, for da blir jeg nervøs. Det er ikke mange minuttene heller, men jeg har en tendens til å prate. Jeg elsker å prate. Så jeg får håper jeg ikke blir for engasjert. Det hadde blitt flaut.

 

Jeg vil prestere best mulig, og jeg vet at uansett hvor mye jeg øver, så sier jeg aldri helt det jeg hadde tenkt. Så jeg tenker at jeg får en utfordring, jeg griper den og jeg får noe utav det. Det er bare å vinne på å gjøre dette, rett og slett. Så får jeg tenke at jeg har gjort dette før, og jeg kommer til å må gjøre det igjen senere i livet. Jeg skal jo i bunn og grunn bare være stolt over å blitt valgt til å gjøre dette. Så det er bare å kjøre på. Linken i sin helhet finner du her.

 

 

 

Også delte jeg et ganske personlig innlegg, som omhandler litt om en brå og brutal hendelse i livet mitt. Om du ønsker, kan du lese mer her.

 

 

 

Så delte jeg veldig mange tips for dere som trener eller er aktive. Nå ble jeg selv inspirert. Se så mye godt du kan lage deg – og det er enkelt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For mer inspirasjon og noen oppskrifter, sjekk ut linken her.

 

 

Så kom Covid-19.

Å jeg lot meg provosere av enkelte som hadde holdninger jeg absolutt ikke kunne støtte.
“Jeg ønsker ikke å fremstå som hysterisk eller usaklig. Men jeg vil bare ha en slutt på at folk snakker om viruset som om det var en sterk forkjølelse. Jeg har folk i min familie som er i risikogruppen, og jeg har mistet ett familiemedlem for mye allerede, men det er en annen historie. Stå heller sammen og tør å vis at du er litt engstelig enn å tulle vekk en så alvorlig sak”.

 

Og det ble å reise til min bedre halvdel, å bo på Hitra på ubestemt tid. Det skulle vise seg at jeg ikke skulle tilbake til Trondheim. Nå skulle jeg flytte. Og det ble mange fine gåturer, og ikke minst fine stunder sammen i mellom skrivingen på bacheloren, og forberedelsene til eksamen.

 

Oppskriften delte jeg selvsagt med dere også.

Du trenger følgende for 6-7 pinnebrød:

4 dl hvetemel

1/2 ts salt

2 ts sukker

2 ts bakepulver

5 ss olje

ca 1 1/2 dl vann

 

Slik gjør du:

Bland alt det tørre først, og tilsett deretter vann og olje. Rør sammen til en glatt deig.

 

Jeg oppbevarte den i en brødpose.

 

 

På tross av et realt sjokk og en sotr utfordring å håndtere, ble del 1 av året ganske fint. Jeg husker jeg satt veldig stor pris på å være stundent på denne tiden. Selv om det var tøft å skrive bachelor med noen som satt en helt annen plass, og at jeg leste på tre andre eksamener. Men jeg fikset det, og ikke minst lærte mye.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg