DEL 2 – ÅRET 2018

I april ble jeg endelig friskmeldt fra flere uker med plager med en tå som ikke ville gro normalt. Da blogget jeg naturligvis om det, som du kan lese mer om ved å trykke på linken under:

FINALLY OUT OF THE SHELL

 

 

 

Så delte jeg noen bilder fra en fotoshoot jeg hadde med fotograf, Cassandra.

 

 

 

 

 

Nok en eksamensperiode i vente. Jeg  måtte finne frem fighteren i meg, som pleier å være ganske god å ha. April var en tøff periode også på privaten, husker jeg. Men jeg er heldigvis ikke så enkel å knekke.

 

 

Og jeg lot meg engasjere….
Du kan lese hele innlegget ved å trykke her.

 

Så var det 17.mai feiring. Ikke den fineste, for å være helt ærlig.

 

Mai var også utrolig lang. Ikke at jeg husker noe av det av meg selv, men ved å lese blogginnleggene jeg skrev, så ser jeg det.

 

 

“Det er virkelig noe helt spesielt i år enn det noen gang har vært. Mai måned har vært forferdelig lang. Nesten for lang, spør du meg. Det er akkurat som å være i en drøm, men aldri komme seg utav den (eller mareritt om du vil…). Hele semesteret her har vært rart egentlig. Startet med operasjon i februar, og plutselig var jeg tilbake i april og da vart det full fokus på både jobb og studier igjen”.

 

Å trening har det blitt skammelig lite av. I så fall første del av året. Det så nemlig slikt ut:

Januar: 14
Februar: 4
Mars: 5
April: 7
Mai: 2

 

Etter å ha fullført nesten alle eksamener, unnet jeg meg en real fest med venninner. Bøgdabråk som dessverre skal gi seg neste år. De har jeg hørt på fire ganger i 2018. Da kan jeg nesten kalle meg en fan, eller?!

 

 

 

 

Jeg fullførte mitt aller første løp. Jeg skulle egentlig bare gå, da jeg ikke var sikker på om tåen min taklet dette etter så lite trening. Eller, det var i så fall en fin unnskyldning. Men jeg greide jammen meg å holde ut i 5km uten stopp. Det var jenta si det, tenkte jeg.

Jeg var ikke den eneste som var stolt og overrasket over meg selv. Det var en god del, faktisk. Å det var ekstra kult å kunne slå i bordet å vise at jeg klarte jammen meg dette også.

 

 

 

Litt reklame for 3T som arrangerte, noen jeg også har et samarbeid med. Men også jobben min, Sjakk Matt.

 

 

 

 

Det tok ikke mange dagene før jeg løp 6 km relativt tidlig på dagen:

“Nå vet jeg ikke om jeg holder på å ramle av skaftet eller hva som skjer. Jeg har liksom begynt å jogge jeg. Forrige tirsdag løp jeg 5 km på jentebølgen, og i dag løp jeg 6 km. Alarmen ringte 05.45, og jeg løp utendørs fra klokken 06.00. Det må jeg si var en deilig følelse. Så nå er planen å begynne å jogge litt mer enn før – som da var aldri”.

 

Så reiste jeg en tur til Krakow med min daværende kjæreste og to par til.

 

 

 

Dersom du ikke har vært i Krakow, så anbefaler jeg det virkelig. Jeg bodde denne gangen på en suitte, noe som også kan anbefales. Dersom du vil ha anbefalt et spisested, så ikke nøl med å legge igjen en kommentar.

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

#krakow #reise #løp #Utfordring #løpe #løping #kardio #cardio #kondisjon #trening

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg