DEL 4 – ÅRET 2019

Reklame | Brazfit

 

 

Det er jo veldig typisk meg å legge merke til uvaner, kroppsspråk og måten folk snakker på. Så da ble det til at jeg skrev et innlegg om nettopp det, som også ble publisert på nettavsien Adressa.no. Innlegget i sin helhet kan dere lese her.

 

Så delte jeg en rabattkode på treningsklær med dere, fra min sponsor Brazfit.

 

 

 

 

 

 

Så bakte jeg noe jeg gjør ganske ofte, nemlig proteinrundstykker, men denne gangen en liten vri. Jeg formet de som hjerter.

 

 

Og oppskriften finner du her.

 

 

 

Utkledningsfest der vi skulle pynte oss/kle oss ut som noe vi ønsket å bli når vi ble voksne. Og mitt ønske var det å bli frisør og kokk, men samtidig popstjerne. Og slik var min look for kvelden – popstjerne.

 

 

 

 

 

 

Det ble litt lite fokus på egenpleie og den slags i eksamenstiden. Og en kveld bestemte jeg meg for å prioritere nettopp det. Med en sort maske som jeg i utgangspunktet var svært skeptisk til, med tanke på smerter når det skulles tas av, men det gikk heldigvis smertefritt.

 

 

 

 

 

 

Også den beste dagen i året, nesten. Nemlig min bursdag. Jeg  e l s k e r  bursdagen min.
Den dagen hadde jeg prøveeksamen i min internship, og dagen startet med at klassen og forelesere sang bursdagssang til meg. Å jeg ble så utrolig glad og rørt over det. Nå skal det sies at jeg blir rørt av det aller meste, men akkurat det var hyggelig. I år når jeg har bursdag er jeg ferdig med studie, så dette var et minne for livet.

 

Vel hjem kom jeg til kake og middag. Gulrotkake som jeg også  e l s k e r .

 

 

Så fikk jeg tidenes hodepine. Spenningshodepine der jeg sov på dagtid innimellom, og ikke på natten. Lyset var avslått i leiligheten hele tiden. Greide ikke lys. Og jeg hadde to eksamener igjen. Helgen før eksamen var jeg mye bedre, og dro på et julebord der jeg spiste god mat og koset meg, men tok det veldig rolig.

 

 

 

Alle fem eksamene ble gjennomført, og jeg presterte ekstremt godt. Noe jeg er stolt over, og ikke minst glad for.

 

Også ble jeg litt rørt og glad – igjen. Og jeg skrev følgende:

 

Tenk at lille meg snart har en bachelorgrad. Jeg håper at neste semester blir et fint semester, slik at jeg kan si meg ferdig i juni 2020. Så langt har jeg stått i alle fag og prestert veldig bra på de aller fleste. Selv om jeg ikke skal legge opp til noe press der, da jeg synes det står respekt av folk som i det hele tatt greier å stå i det som kreves når man studerer på BI. Det er ikke barneskirenn, for å si det mildt.

Det er bedre å gi 100% når man først har gått inn i dette, enn å bruke lengre tid på det som kan være gjort på tre år. Folk har naturligvis sine grunner til at det tar lengre tid, jeg sier ikke noe på det. Alt kan ikke planlegges før man står i det.

 

Så var siste eksamen fullført. Det var en muntlig eksamen på ti minutter der jeg fremførte min flotte internshipperiode som jeg hadde hos Toyota Bilia i Trondheim. Det var en uforglemmelig periode der jeg lærte veldig mye og ble kjent med snille og flotte personer. Og selve eksamen kunne ikke gått bedre.

 

 

Også var jeg i full jobb. Ingen flere eksamener, og da var det masse tid til overs. Jeg kunne tatt fem uker med ferie, men nøyet meg med tre. Full jobb i to uker.

 

Etter noen dager med jobb, dro jeg på spa. En 2,5 time med spa. Og det var ingen tvil om at jeg har hatt spenningshodepine, for nakken og ryggen var ekstremt stram. Og en plutsleig avslappende opplevelse på spa førte til sykdom dagen etter – influensa.

 

Link

 

 

 

 

 

 

Lille julaften var det kjæresten min og pappa som var sammen, og da var det med glede å tape, fordi jeg ikke likte premien. Okei, det var surt å tape. Men jeg trøstet meg med at jeg likte premien. Haha.

Link

 

 

 

 

 

Det ble ikke noe blogging i jula eller så dette var det siste fra året 2019. Et veldig fint år på alle områder. Rett og slett – fantastisk.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg